Jóga foglalkozásaink

Hardcore jóga órák / mobilitás, stabilitás és erő

Feszes, szálkás izomzatú, erős test és rugalmas, egészséges gerinc. Jóga óráink önálló, teljes edzésként, kiváló egészségmegőrzőként szolgálhatnak, de ideális kiegészítői is lehetnek egyéb sportágaknak – erő vagy állóképességi sportoknak, versenytáncnak is.

Milyen egy „Hardcore” jóga óra?

Hardcore jóga óráinkon a saját testsúllyal végzett erősítő, nyújtó, dinamikus gyakorlatokat vesszük elő. Ezen gyakorlatok a tradicionális jógában használt ászanákra épülnek. Központi szerepet kap a „core” izmok – a hátizmok, a has és a csípő izmai - erősítése és nyújtása, amely izmok a törzs stabilizálására és helyes pozicionálására szolgálnak. Magas intenzitású, fárasztó, de extrém hajlékonyságot nem igénylő jóga gyakorlatokat alkalmazunk személyre szabva. A végeredmény magáért beszél.

  • A mozgásminőség fejlesztése során a stabilitás-mobilitás, az aktív és a passzív hajlékonyság javításával érünk el eredményeket. A szívet, a tüdőt, a teljes kardiovaszkuláris rendszert változatos ingerek érik, amelyek hatására ezek fejlődnek, erősödnek.

    • Erő 75%
    • Állóképesség 75%
    • Komplexitás 50%
  • Lovász Andrea
    Lovász Andrea

    Jógaoktató, Antigravity jógaoktató,
    BodyART trainer,
    Aerobikoktató (TF), taekwon-do edző (TF)

  • Lovász Andrea
    • Hétfő, szerda 17:30–18:30

Hatha jóga órák / testtudatosság, mobilitás, erő

Funkcionális hatha jógaóráink legfőbb célja a test- és mozgástudatosság fejlesztése, a saját testünk megismerése, így nagyszerűen működik akár önmagában, akár más edzések kiegészítéseként is.

Milyen egy funkcionális hatha jógaóra?

Funkcionális hatha jógaóráink mindig az egész test átmozgatásával indulnak. Ezt követően alaposan, tetőtől talpig végignyújtjuk a test izmait, nem megfeledkezve a mélyizmokról sem. Kiemelten foglalkozunk az erőnléti edzések során leginkább használt területekkel (nyak, váll, hát, derék), javítjuk az ízületek mobilitását, bővítjük a hasznos mozgástartományt, így egyszerre javul a fizikai teljesítőképesség, és csökken a sérülés veszélye.

  • Személyre szabott nehézségű erőgyakorlatok tudatos és hosszú kitartásával egyszerre eddzük a testet és az elmét. Minden alkalmat lazítás és relaxáció zár, így mindenki megújulva és tudatosabban folytathatja a hétköznapokat.

    • Erő 75%
    • Állóképesség 50%
    • Komplexitás 25%
  • Viczián Zoltán
    Viczián Zoltán

    Jógaoktató
     
     

  • Viczián Zoltán
    • Kedd, Csütörtök 18:00–19:30

Vegyél részt Te is az Erőmester óráin!

Várunk a hét szinte minden napján

Csatlakozás

Próbáld ki!

Első órádat mi álljuk.

Ismerkedő óra